Met Servicezuilen van Ervaringwijzer kan je direct klantervaringen ophalen bij bezoekers op locatie. Via een touchscreen kunnen zij hun ervaring delen over: diensten, producten, processen, locaties en medewerkers! Welke vragen worden getoond dat bepaal jij en zetten wij klaar in de app. Het formaat, design en de eenvoud maakt dat deze servicezuil onmisbaar op iedere locatie!
Wellicht komen jouw cliënten met regelmaat over de vloer, of is jouw locatie inherent aan uw service. Benader jouw cliënten, patiënten en klanten waar het er het meest toe doet: op locatie. Met een serivcezuil haal je makkelijk feedback op, op een moment en locatie waarvan je zeker weet dat je cliënten er tijd voor hebben. De respons op de service kan gewoon gecombineerd worden in het Ervaringwijzer dashboard met de onderzoeken die je er per post, SMS, e-mail (etc.) ook hebt uitgestuurd in Ervaringwijzer.
Een servicezuil is met name geschikt voor:
Interesse in servicezuilen op jouw locatie? Neem contact op!
De servicezuil is groot, robuust en hufterproof. Dankzij het groote scherm is deze toegankelijk voor iedere doelgroep!
In het design zit een handpomp verwerkt waarmee bezoekers hun handen kunnen desinfecteren. Anno 2021 een must!
Wij brengen, installeren en geven een instructie van de werking van de servicezuil. Zo bent u in één klap zo ervaren als wij zijn.
Wij sluiten een Service Level Agreement af voor zowel soft- als hardware zodat u te allen tijden snel geholpen wordt!
Combineer onderzoeken op de servicezuil eenvoudig in ons dashboard met papieren en digitale onderzoeken. Naast de servicezuil kun je dus ook gebruik maken van de andere functionaliteiten van Ervaringwijzer:
– Conform AVG.
– Real-time inzicht in resultaten.
– 24/7 ondersteuning.
– Een brede mogelijkheid aan uitvraag-methoden.
Bekijk direct ons voorbeeld.